نیاز مردم - ثبت آگهی رایگان درگوگل
نیاز مردم - ثبت آگهی رایگان درگوگل

آشنایی هر چه بیشتر با تزریق فیلر

تزریق فیلر یکی از روش های رایج و غیر تهاجمی برای از بین بردن چین و چروک های صورت است. با استفاده از این ماده می توان جوانی از دست رفته را دوباره به دست آورد. دکتر زیبایی از فیلرها جهت زیبایی و جوانسازی پوست صورت استفاده می کند. اگر می خواهید تغییری طبیعی را در چهره خود ایجاد کنید این روش را به شما پیشنهاد می کنیم.

نیاز مردم بهترین سایت دایرکتوری پزشکان برای ثبت آگهی پزشک زیبایی

 تزریق فیلر چیست؟

تزریق فیلتر چیست ؟ میزان چربی زیر پوستی با افزایش سن دچار همواره کاهش می یابد. از طرفی افزایش سن کاهش تولید کلاژن را به دنبال دارد. کاهش کلاژن و چربی پوست باعث افزایش چین و چروک در صورت می شود. دکترهای زیبایی برای درمان چین و چروک و افزایش شادابی پوست از تزریق فیلر استفاده می کنند. این روش یک روش غیر تهاجمی و بسیار کاربردی است. با پرداخت هزینه ای مناسب می توانید جوانی و شادابی خود را به دست آورید. فیلرها دارای عوارضی نیستند، زیرا درای تاییدیه ایمنی و سلامت از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)هستند.

نگاهی بر کاربردهای مختلف تزریق فیلرها

بهتر است بدانید تزریق فیلر از کاربردهای مختلفی برخوردار است. یکی از کاربردهای این روش از بین بردن اسکارهای آتروفیک و فرورفته صورت و جای جوش می باشد. از بین بردن چین و چروک‌ ها و جوان سازی چهره از دیگر کاربردهای فیلر به شمار می آید. همچنین متخصص از فیلر به منظور از بین بردن خطوط عمیقی مانند خط خنده، خط اخم و پیشانی استفاده می کند. این خطوط با استفاده از فیلر به بهترین شکل پر می شوند. حجم دهی و فرم دهی به اجزای صورت از دیگر کاربردهای مهم فیلر است. بخشی از صورت در اثر افزایش سن یا به دلایل ژنتیکی ممکن است حجم کافی نداشته باشد. برای رفع این مشکل فیلر بهترین گزینه است. همچنین دکتر زیبایی از فیلر جهت زاویه دهی فک، حجم دهی لب‌ و زاویه فک استفاده می کند.

نگاهی بر مزیت های تزریق فیلر

تزریق فیلر همواره دارای مزیت های بسیاری است. یکی از مزیت های بسیار مهم این روش غیرتهاجمی بودن آن می باشد. در واقع فیلر بدون نیاز به عمل جراحی و به صورت سرپایی تزریق می شود. بازدهی بالا و نتایج رضایت بخش از دیگر مزیت های استفاده از این روش است. بعد از پایان تزریق نتایج مثبتی در صورت شخص ظاهر می شود. به جرات می توان گفت فیلر یکی از بهترین روش ها جهت دست پیدا کردن به نتایج زیبا و طبیعی در صورت است. برای تزریق این ماده به هیچ داروی بیهوشی نیاز نخواهید داشت. فیلر در طول مدت زمان کمی قابل اجرا می باشد. بعد از تزریق این ماده می توانید به گذارندن دوره نقاهت به زندگی عادی خود ادامه دهید. همچنین از دیگر مزیت های تزریق فیلر قابلیت بازگشت و اصلاح نتیجه آن در صورت ناراضی بودن بیمار می باشد.

آشنایی با انواع مختلف فیلر

متخصص های زیبایی جهت تزریق فیلر امروزه از سه نوع فیلر استفاده می کنند. فیلرها دارای انواع مختلف دائمی، نیمه دائمی و موقتی هستند. از فیلرهای موقت جهت از بین بردن چروک های پوست و برجسته کردن لب و گونه استفاده می شود. این نوع فیلر از جنس کلسیم هیدروکسی آپاتیت، هیالورونیک اسید و کلاژن است. تزریق این نوع فیلر نتایجی بسیار طبیعی را در صورت شخص ایجاد می کند. همچنین برای پر کردن خطوط عمیق تر صورت از فیلرهای نیمه دائمی استفاده می شود. فیلرهای نیمه دائمی موجب تحریک بافت سازی می گردند. برای چین و چروک های عمیق از فیلرهای دائم یا غیر قابل جذب استفاده می شود.

چه افرادی نمی توانند از تزریق ژل و فیلر استفاده کنند؟

بهتر است بدانید تزریق فیلر با اینکه دارای هیچ گونه عارضه ای نیست، اما برخی از افراد کاندید های مناسبی برای این کار نیستند. زنان باردار یا شیرده نمی توانند از این روش استفاده کنند. افرادی با سابقه بیماری هایی همچون آلرژی و آسم کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل و فیلر نیستند. همچنین بیمارانی که دارای سابقه ترومبوزوریدهای عمیق و لخته شدن خون هستند نباید از این روش برای زیبایی و جوانسازی استفاده کنند. بیماران مبتلا به لوپوس، سندرم نفروتیک و روماتیسم نیز از دیگر کاندیدهای ممنوع تزریق ژل هستند. از دیگر کاندیدهای ممنوع تزریق ژل و فیلر می توان به افرادی با سابقه سکته مغزی یا قلبی و اشخاص مبتلا به دیابت  اشاره داشت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *